Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Fotvård

Av Jag, mitt i livet - 15 augusti 2008 07:55

Idag ska jag till fotvården.Härligt att bli ompysslad!

Första färden med bil blir det efter operationen.

Där får man luta sig tillbaka och njuta i ca en timme.

Sist gick jag till caféterian och köpte en kaffekopp, så jag verkligen kunde njuta när fötterna fick sin vård.

Skulle vilja bjuda henne också men hon har ju händerna fulla med fötter, så hon kan inte dricka kaffe just då..;0)

Det kostar 350 kronor detta, väl värt varenda krona. Tänk så mycket fötterna får bära på oss fram och tillbaka.

Nu är hon 8.00 ser jag....dags att komma i stassen med  ingenhårdresår i midjan, för att slippa trycket över magen.Gissa om det ser snyggt ut...;0)

Så blir det allt en eller två koppar kaffe innan avfärd också. Ska tänka på att starta i god tid för jag kan ju inte köra hur som helst.

Bara att ha bältet på blir en plåga.

Gubben handlade allt igår, han är hjälpsam som få!

Han köpte lövbiff så det ska jag göra i em, med god sås och potatis till. Ytterligare en grej att må gott av. Mycket lök ska det vara.

Ha det gott nu alla ni som kommer in och läser!

 
 
medresenärskan

medresenärskan

15 augusti 2008 08:21

Oj, vad det låter gott .... med fotvård. Ja, ,med lövbiff också. Jag förstår att du kan ha problem med bilbältet men du ska se att det går bra. Jag har ju börjat att köra bil sen jag avgipsats men i början är man inte så katig.
Ha en bra dag du också.
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

15 augusti 2008 10:20

Nyt dagen og fotpleien. Selv skal jeg bare vaske til helgen, og psyke meg opp til tre netter på jobb. Akkurat NÅ kjenner jeg lite for å gå netter igjen, men det er egentlig veldig ok når jeg først har kommet på jobb.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

16 augusti 2008 11:55

va skönt me fotvård, lite avis... hur går det med polisanmälan?

 
eva

eva

16 augusti 2008 17:38

Oh, vad skönt det låter! Har en fotbalja här hemma med massage och termostat i, ska nog plocka fram den och fila lite på mina fossingar. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards