Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Mobilen...igen

Av Jag, mitt i livet - 12 augusti 2008 21:34

Skrev så här förut i mailet:
Hej igen.Det har fortfarande inte kommit paket/ vadderat kuvert med mobilen i.Har ringt till Posten här i Arvika.Även Stjärnhallens utlämningsställe, där paketen hamnar om de är för stora för att lägga i postlådan.Där har de sökt igenom allt de 3 ggr jag varit där. Inget resultat.Har även hört med Nöjesbutiken i Arvika, det andra stället paket hamnar på, även om de inte har hand om just vårt område, så har de kollat igenom, utan resultat.Hur du gjort för att söka efter paketet vet jag inte.Det har nu gått så lång tid sedan du postade mobilen, så nu vill jag ha pengarna tillbaka.

Det konto du sätter in pengarna =  2.800Kr är************************

 Så vill jag ha bekräftelse på inbetalningen, när den är gjord.Det bör göras snarast .


Fick så ett svar där det stod så här:

Då jag har stora problem med ryggen kan jag inte ta mig ut hur som helst men ska självklart betala tillbaka

Det var allt.

Väntar tills imorgon. Kollar kontot efter pengarna.... Sen blir det en polis anmälan. Då får de söka den fysiska personen bakom detta för jag har ingen tele eller adressuppgift eller så.

Endast det kontonr jag betalade till.

 
 
Cina

Cina

12 augusti 2008 21:53

Ja jag håller både tummar o tår att du får dina pengar tillbaks!!! Fy så himla tråkigt det är när det blir så här!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
medresenärska

medresenärska

13 augusti 2008 08:07

Hoppas du får dina pengar tillbaka snarast. Jag håller alla tummar och tår för det.

Hoppas du är lite piggare idag och inte har ont.
Skickar en kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skåneösen

14 augusti 2008 14:47

om man är normal o får ont i ryggen i en sån situation försöker man inte då meddela den människan det? skumt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards