Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

I väntans tider

Av Jag, mitt i livet - 20 augusti 2008 11:00

Ja du....nu ska vi se om jag får till en länk på det här....

Vi ska och se på det imorgon. VÄNTAR !!

Huset

Kika gärna in där och titta vad det är!

 
 
Ingen bild

skånetösen

20 augusti 2008 11:17

å så fint! vilket litet smultron, vilken pärla! jag vill oxå bo där!!

 
Ingen bild

Yvonne plockar dom....

20 augusti 2008 11:24

...Kan tänka mig att det kanske finns smultron där i tillhörande skogen.... För övrigt är det ju ett smultron just i sig,som du säger, skånetösen...
Tänk om det finns kantareller...:0)

 
Jenn

Jenn

20 augusti 2008 11:46

Hei på deg.Så trivelig å "se" deg i bloggen min igjen:))
Det huset så skikkelig koselig ut(jättemysigt)..Håper det går i orden for deg,om det er det du vil ha.Dit kunne jeg lett ha flyttet,så ut som det var gjestehytte(gäststuga) der også..det er viktig for sånne som meg..normann i Sverige med langtidsbesøkende innimellom:))

Takk for tipset mot bananfluene,den skal testes..noen ganger blir jeg gal av de små fluene som flyr omkring:p

Ha en fin dag.
Mange klemmer fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Helén

Helén

20 augusti 2008 11:56

Tack för kommentaren på min blogg, det är skönt att höra att det finns fler som resonerar på samma sätt som vi! Det blir lätt att man känner sig ensam med sina åsikter, precis som du skriver är det så inriktat på allt materiellt. Vi har inte alls samma förutsättningar att lägga ner tusentals kronor per barn på märkeskläder osv. Det är dock inget som barnen saknar. Tror att det många gånger är föräldrarna som skapar begären hos barnen...

Huset ser jättefint ut, även om det kanske inte är inrett i min smak ;) Av någon underlig anledning fastnade jag för ytterdörren, den var kanonfin!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
medresenärskan

medresenärskan

20 augusti 2008 12:01

Oj, vilket fint hus .... vems är det?? Har du köpt det eller är det ni som säljer??? Billigt var det också.
Ha det gott !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Y...igen

20 augusti 2008 13:02

Vi ska allt dit som spekulanter, Medresenärska.
Det är bara sååå spännande.
Tror det är rätt säsong nu att köpa, det drar ju mot höst.
Inte finns det vattenläge heller som trissar upp priset.

 
Ruth

Ruth

20 augusti 2008 14:50

Ja det är onäkligen ett smultronställe, men inte tänkar ni väl att flytta dit som ett permanent boende ? det måste vara alderles på tok för lite att bo så. Men som fritidsboende är det perfekt, priset lika så !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

20 augusti 2008 14:55

Ruth: Nej det är endast som Avlastning i sånna fall.
Ett ställe att åka till där det är endast lugn ro som råder. Förutom det med att ordna före och efter vistelse. Annars "bara vara-ställe".
Det ska i sånna fall, vid köp, behålla sin standard. Våran tanke är investering för barnen.....man får sikta framåt!

 
Gerty

Gerty

20 augusti 2008 15:12

Vilket mysigt ställe ett riktigt smultronställe att dra sig tillbaka på

http://Prilyckans

 
Gerty

Gerty

20 augusti 2008 15:31

Tänk vilken glädje när man äntligen fick det man hade tittat på länge och väl, det var ju inte bara att handla för föräldrarna när dom levde på en inkomst, så nog fick man vänta ibland





http://Prilyckans

 
maki till Yvonne

maki till Yvonne

20 augusti 2008 18:00

Hejsan !
Kära Du!
Det är inget att tväka! Jag har faktiskt 2 (bästa) väninnor som bor i Arvika, absolut jätte fint ställe,,,hoppas Ni får den!
Man kan till och med bo fast......i framtiden.
Arvika är fint kulturellt stad med ommejd väl så anrikt.....satsa på det med hel hjärtat!
kram på Dig min kära Trissemojs.
Ps. Kul att kanske hälsa på Dig där uppe.

http://maki.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

21 augusti 2008 16:35

Fint ställe. Är det tänkt som helårsbostad?
Det blir väl bra när ni fixat avlopp och murstock/skorsten, för elda enbart med el blir för dyrt i dagens läge. Läget verkar ju trivsamt och lite mark hör till. Armbågsrum* är gött att ha;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards