Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Eftersökes...Gardiner.

Av Jag, mitt i livet - 10 oktober 2008 10:12

Ja jag måste skriva och söka det här. Det är gröna längder i voile jag letar efter. Dessa fanns på Ellos för ett tag sedan.

Det är tunna gardiner som släpper in ljuset bra. De har som invävda rutor i tyget. De ska vara gröna . Behöver 4 längder.

Har du sådana så hör av dej för att kunna sälja dom till mig....

Hoppas jag har turen att finna några här nu...

 
 
Gerty

Gerty

10 oktober 2008 13:42

Hoppas att det är någon som har gardiner på lager så du får vad du söker

http://Prilyckans

 
Medresenärskan

Medresenärskan

10 oktober 2008 17:25

Tyvärr Yvonne, så har jag inga såna ... Måste säga att det är ett bra sätt att söka genom bloggen för det kan ju vara nån som vet någon som vet någon osv... Bra ide´..
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 oktober 2008 21:01

ja har inga sådanan gardiner, men sök på tardera de har ju massor av saker....

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 oktober 2008 21:44

Har ett ex antal meter med en ljusgrnt tunt tyg som inköptes för vardagsrummet för 3 år sedan, tror det räcker för 6 längder, men har inte klippt i tyget, vet inte om jag har det här eller i Värmland, kanske titta efter det i morgon om det kan vara något för dig ?

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 oktober 2008 10:49

Har hittat tyget, är kanske inte det du sökte, men det släpper in mycket ljus så dom är nog av den kvaliteten du önskar, grönt är det men med sländor på. Skicka mig ett mail så får du en bild på tyget, min adress hittar du i min presentation.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Fiifjonkan

Fiifjonkan

11 oktober 2008 11:47

Sorry vet vilka du menar men har inte dem men antar att det finns andra Men det fanns väl liknande utan rutor vill jag minnas om du kollar Ellos hemsida eller kanske var det Jotex? Hoppa du finne något

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards