Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Jag, mitt i livet - 5 oktober 2008 09:41

Ja här har det blåst inatt, riktigt så där så man blir mörkrädd om man vaknar till...i alla fall jag.

Lite lugnare nu men fortfarande rycker det till bra i allt som vinden får tag i.

Gubben ska lacka en bilframskärm, och då är inte blåste till något annat än nackdel.

Själv ska jag ta kamera i hand och leta foton. Kan bli vackert, med sol och hösten i kamerasiktet.

Har ju inte skrivit varje dag på senare tid, men livet rullar på. Har bland annat köpt mig en ny bil!

Ja ny är den ju inte, mer än för mig då. En mörk grå, nästan svart v70. -98 årsmodell.

Tycker den är så himla snygg.

Hade ju maken med när jag jagade bil...

Han har kollat upp det motoriska och ev rost o så....och jag ha tyckt till....

I denna bil böjde jag mig in i cupén och viskade:    *Är allt OK för övrigt så ska jag ha den här...*

Man ska ju helst inte visa sig för begreistrad innan man gjort affären klar.

Han ville ha 35" för den, lyckades pruta lite...

Är supernöjd!

Det är skinnklädsel i den också, tjusigt!

Å AC, fungerande....

Det var ett måste i köp av bil denna gång.

Det blir ett långt inlägg det här..

Orkar du läsa vidare??

*************************

A ha börjat på Fordonslinjen. Hon är också himla nöjd.

M går 9:an. och undrar vad hon ska söka vidare till...

D har börjat i 2:an. Har vuxit till sig. De har lite engelska, och det gillar han skarpt. Bra uttal verkar han att få.

Å gubben o jag har det bra, dagarna går, livet rullar på....med eller utan bil...

Återkommer senare om jag fått tag i fina bilder...

Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards