Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Jag, mitt i livet - 26 oktober 2008 15:57

Idag har jag kastat. I svarta sopsäckar. Kläder som hör till den svunna tiden då man gick omkring i storlek 38 .

Så ska det köpas nytt efterhand som årstiderna kräver Det blir allt ett lyft det! När man inte vill göra annat lyft av kroppen så...

Först var jag i sovrummet och gubben undra om han skulle hjälpa till....Me dvad??!!

Att motionera mig , eller kanske betala den nya garderoben kanske??

Nej, jag fixade detta själv, att rensa garderoben alltså.

Sen tog att han ett rejält tag i sin......garderob också. Han hade mer att slänga än mig.

Blev många t-shirtar till att ha som garage-fillor.

Gud så gott det känns att ha rensat. Jag tycker om känslan när det är gjort, men vägen dit kan vara låååångsam.


Så för att inte falla ur och gå tillbaka till storlek 38 ....så har jag

gjort en äppelpaj och till den blir det kylskåpskall vaniljsås. MUMS!!


Ha det gott alla....det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards