Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Jag, mitt i livet - 6 oktober 2008 12:12

Ja D har feber. Är hemma jag och han.

Har gått omkring och dolat lite här medan han vilar.

Så fick jag se ....en gul liten noteslapp på min o gubbens sovrumsdörr. Där står det  :     ( för lappen fick sitta kvar förstås!!)

"Mamma Yvonne är den jag älskar allra mest!"

Det är pojken som har skrivit , med lite spretiga bokstäver.

Då blir ett Mammahjärta så varmt det kan bli!

Den har nog suttit där ett bra tag , utan att jag sett den...

Snacka om att bli hemmablind.

Även om jag tar ner den en annan dag ska jag spara den i mina gömmor.


Tvätten går för fullt.

Fann en duk med stearin på, troligen en liten juvel som lekt lite för mycket...

Tog ett /flera kaffefilter och värmde på med strykjärnet, och VIPS så blir stearinet borta.

Prova själva om ni har något med stearin på...


Det doftar mjuk pepparkaka från spisen. Gjord på köpmix, någon av töserna måste ha handlat den. Men jag hade en stund till ingenting och då fick den bli bakad.

Snart är den klar.

Ta för Er, varsågoda!

Ovido - Quiz & Flashcards