Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Jag, mitt i livet - 11 oktober 2008 17:42


Nu ha vi åtnjutit en äppelpaj med valiljsås till, dukade med de djupa tallrikarna EK från Gefle- fabriken. De har sina år på nacken de där. Jag gillar dom skarpt! Man har sina favoriter i skåpen. Jag har även mycket porslin av serien Kosmos. Den blå varianten.

Vad gillar ni att servera  på??


 Nu var inte detta till gäster, utan endast vi i familjen, men jag tror jag skulle våga mig på å duka till vanligt fika med dom om någon var här också.

Får bli lite påfyllt i kaffekoppen också. Vill ni smaka så varsågoda, det är alltid Gevalia här!

Av Jag, mitt i livet - 11 oktober 2008 15:25

 Nu har Trisse varit hemifrån lite drygt en vecka. Vi lockar var gång vi är ute....

Bara han kommer hem.

Han kan ha sådana perioder när han går iväg.

Å så bara sitter han där och trummar på altanfönstret en kväll, och alla blir glada och allt är som vanligt.

Snart är det ju älgjakt och då vil jag ha alla missar under kontroll, ...

Ovido - Quiz & Flashcards