Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Adobe Photo shop.

Av Jag, mitt i livet - 12 oktober 2008 15:48

När / om  ni  använder er av photo shop, vad är det då för variant av programet ni tycker är bäst?

Nu får ni guida mig runt i eran värld där ni kan snitza till bilder och ändra dom på olika sätt, och skapa loggor till bloggen , har jag förståt är några av de saker man kan göra.


 
 
Jenn

Jenn

12 oktober 2008 18:07

Jeg kan desverre ikke hjelpe..jeg anvender paint shop pro til mine bilder..er så fast i det programmet så jeg tørs aldri bytte:O))
Har din trisse kommet hemm da? Ikke greit med katter,de gjør som de vil.Håper uansett han er hjemme igjen.
En rundt her leter etter hunden sin stakkar,den ble borte da de var på jakt..han har lett over en uke nå..så sjansen for at den lever er liten.Sikkert tatt av ulv(varg):((
Så trist når sånt skjer,vi jo så glad i de 4 bente vennene våre.
Ha en fin kveld.
Kram.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ruth

Ruth

12 oktober 2008 22:04

Skriver det samma som Jenn, jag använder också Paint Shop Pro, är fast i det programmet.
Fick du mitt mail, bara undrar ?

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

13 oktober 2008 10:39

Jeg må ha etternavnet ditt for å finne deg på facebook....legg det som kommentar på bloggen min,så lover jeg at jeg ikke publiserer det:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Filifjonkan sur

Filifjonkan sur

13 oktober 2008 14:01

Hmm hej o på dig. Filifjonkan är inte kompatibel med det programmet har avinstallerat det faktiskt. Kör Paintshop och Animation shop istället. De är mer i min smak så kanske någon annan kan hjälpa dig hör med Akson som har det med men det var visst nåt krabbel där med..men kolla in du

http://filifjonkan-se

 
UnderCover

UnderCover

13 oktober 2008 19:00

Photoshop CS funkar för mej. Men jag hålls inte med så mycket så'nt där fix...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 oktober 2008 21:52

Jag använder samma som Jenn och Ruth alltså Paint Shop Pro (PSP) och sedan Animation Shop.
Och det vill jag inte byta till något annat!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

24 oktober 2008 14:08

Jag använder Photoshop Elements 5. Skulle gärna ha "riktiga" Photoshop, men jag är ju inte miljonär... ;)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards