Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

En massa vänliga männinskor!

Av Jag, mitt i livet - 24 juni 2008 08:37

Ja det finns det där ute i rymden, på bloggar...

Det "kryas på dig" här och där och det tackar jag för.

Även ditt tips om den starka hostmedicinen Eva nämnde.

Den har jag i kylen och den har det tagits några hutter ur den senast veckan.

Å jag som är så emot droger...;=)   den innehåller ju som sagt morfin och har en verkan som heter duga, men sen när den gått ur kroppen är ju hostan likadan...

Hade ju velat att det hade visat jamt några bakterier i går på provet, så jag fått Penicilin, men nej, det är att vänta ut det hela.

Har ett favvo-the jag tar till mot halsen: African Rooibos. Härlig smak!


Å så har jag blivit utmanad av Helen. Ska kolla in på detta fenomen alldeles snart...

 
 
Ingen bild

mamman

24 juni 2008 13:36

Hejsan
Synd att du inte mår bättre, men det betyder vila.

Jag har nog lyckats få till det med bilder och text, super nöjd och tacksam.

Tack för att du tog dig tid hos mig :-)

 
Ingen bild

skånetösen

24 juni 2008 19:07

ja rött the är så gott o bra o dricka på kvällen eftersom man kan somna på det, tji thein i det...

 
eva

eva

25 juni 2008 08:11

Hoppas du tar hostmedicinen regelbundet, morgon, middag och kväll. När jag får sådan fruktansvärd hosta brukar jag undvika att dricka varmt eller kallt, det sätter nämligen igång hostan för mig. Däremot dricker jag rumstempererad dryck och mycket av det. Ta det lugnt nu och var rädd om dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards