Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Jag, mitt i livet - 4 juni 2008 17:53

Men nu får det faktiskt regna snart! Har aldrig bett om regn förr i hela mitt liv men nu!!!

Vi storknar därinne på jobbet.

41 grader idag innan vi gick hem.

Förmifddagen går bra, då flåsar vi bara för att vi minns hur gårdagen var, och vi vet hur eftermiddagen kommer att bli...

Men då är vi som sillmjölkar allehoppa!

Här hemma blir det inget gjort idag. Vi bara är. Himla gott. Gubben kommer hem på moped efter 7. Då sitter vi mer.... eller ligger. Bara åsynen av att någon rör sig gör att jag blir matt!

Men förresten...Vi försov oss i morse.

Jag vaknade för jag tyckte det var en väldig trafik ...

Ja, då var kl 06.23 då. Börjar jobba 6.42

Men jag hade inte bråttom att komma te stärs. Inge tess dä!


Nu ska jag gå ner , bävar för trappan, man blir varm när man går i den...;0)

Ska kolla om det finns nåt drickbart som man kan svalka sig med...

Annars får fell gôbben köpe mässäj hem!

Kram påssäj alle!

Chips kan det där med att vila han!

Ovido - Quiz & Flashcards