Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Jag, mitt i livet - 23 juni 2008 08:30

Jag ska till dr med min envetna feber och därtill hörande förkylning.

Kl 10.20, jourtid.

Hostan blir bara värre, febern var 38,2 i morse, det är på tok för hög morgontemp. Så har högra örat börja prassla och spraka och smärta. Det är något som gör ont. Kanske en begynnande öroninflammation?

Avbokade tiden hos tandläkaren. Jag tror inte hon ville ha mig där idag.

Det blev då på förslag den 12/9 men då är jag nyopererad för 2 magbråck, så det ska inte liggas i nån tandläkarstol dagen efter det inte.

Så den 1/9 ska  jag kolla tandstandarden.

Såg att rubriken fattas...det får bli som ni redan sett: Min journal.



************************


Nu har jag kommit hem efter ett 2-timmars väntebesök hos dr.

De stack mig i armvecket och kollade öronen och lyssnade på lungorna. Bara virus.

Men detta kan vara nog så påfrestande, det märkte han nog på mitt skick.

Sjukskriven veckan ut för att få  febern att ge med sig och bli helt frisk.

Jag som trodde jag hade bronkit, lunginflammation och öroninflammation och en massa annat.

Vilken tur jag har som bara har virus i kroppen!

Ovido - Quiz & Flashcards