Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Klurar på vart pengarna ska...

Av Jag, mitt i livet - 21 juni 2008 21:03

...än så länge är de på banken.

De pengar jag fick vid försäljningen av husvagnen. Har ju alldeles glömt att berätta om det...

Han kom och hämtade den förra onsdagen, efter D:s skolavslutning.

Hoppas han får mycket nöje med den. Bodde i lägenhet och då kan ju husvagn kännas som rena sommarstugan ju!

Själv skaffar vi nog ingen på många år, om någonsin...Man ska aldrig säga aldrig. Men barna vill inte med längre så då kan vi hitta på annat i stället. Det går bra att hyra boende också...:0)


Nu passar det vädertekniska supporten att sända fint väder, bara det blir kvällen ja...

Har fått hållit i allt idag...har haft famnen full i blåsvädret!

Myggen och hostan har jag till sängkamrater.

Å nå´n fluga orkar finna dit också. Finns det något så irriterande som en envis fluga....som inte ens gör någon sommar??!!


Ha det gott alla!

 
 
maki till Yvonne

maki till Yvonne

21 juni 2008 22:14

Trissemojs, att tappa rösten är inte kul.
och myggbett blir jag så knottrig ful.
Inte dumt med pengar i banken,
fast använda dom är väl tanken.
Ekan du har vid stranden
och den vackra sanden,
är vackert att skåda.
Vill önska ER båda
Lycka till
många år till!
m a k i

http://maki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

21 juni 2008 23:44

jobbigt med hosta! ta det lugnt!

 
Ingen bild

Yvonne

22 juni 2008 05:00

Jag blir rörd av vänliga kommentarer....inte bara i detta inlägg, utan alltid!
Tack ALLA!

 
eva

eva

22 juni 2008 07:49

Det där var ett trevligt bekymmer, att fundera på vad pengarna ska användas till alltså. Jag är säker på att du kommer på något bra. Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

22 juni 2008 17:46

Det där va ett trevligt beskymmer

http://Prilyckans

 
Jenn

Jenn

22 juni 2008 18:40

Heisan Yvonne.Tilbake på nett igjen etter en trivelig midtsommer i vogna.
Å dere kommer til å savne vogna tror jeg;)Om ikke ungene vil følge med nå så gjør de det om noen få år igjen.Mine gjorde det:))Og nå er til og med barnebarna med,jättemysigt:))
Stort sett er det bare vi 2 da,pluss hunden..men kunne ikke tenkt meg livet uten vogn..ikke nå lengre:p
Stakkars deg som har fått hoste da,ikke greit på denne årstiden.Krya på dig.
Mange klemmer fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ingen bild

sus ( med tekanna)

22 juni 2008 18:45

Drick te med honing i !
botar hostan sägs det!
kramisar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards