Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

18-årig bröllopsdag!

Av Jag, mitt i livet - 2 juni 2008 04:40

Det har vi idag....

Om jag inte är inne på bloggen något mer idag är det för att vi sitter och fikar i skuggan ute. Tänk va lång tid vi haft tillsammans. Å vi fortsätter framåt     =)

Jag vaknade kl 04 nyss, och lika bra att gå upp. Måste ta mig ann alla myggbett jag har på fötterna.


**********************

Å så blir det nog så hett på jobbet under dagen så det blir shorts o linne, då slipper de svimma av den enkla anledningen att mina ben är håriga, jag har rakat dom nu...

En del därborta ser bara saker som de inte behöver bry sig mycket med. "Skaffa ett eget liv"  tänker jag, orkar bara leva mitt eget ....

Skulle kunna skriva spaltmeter av idiotiska saker man bara vill himla med ögonen åt , men det får vara. Hör de inte själva hur de låter?!

 *********************

Har lagt ut husvagnen till salu på Blocket.

Blir nöjd om jag får den såld....

Till Salu


 
 
Ewa

Ewa

2 juni 2008 08:29

Grattis på bröllopsdagen!
Bra gjort! :-D

http://fundringar

 
Filifjonkan

Filifjonkan

2 juni 2008 08:46

Godmorgon. Oh har du fortfarande kliande myggbett,ujuj,Vad håriga ben om man har lite vita fjun har väl ingen med att göra rakade ben ger ju stubb så småningom..Filifjonkan har slutat med sådant jag ramlar bort mina strån istället he.Shorts och linne är så precis lagom att ha på. Blir nostalgisk när jag ser er Hobby Vi hade en Hobby 550 men det var så långt överhäng bak på den så den krängde så lätt så vi bytte till en hmm,,tror den hette 530?Inredningen är så snygg och så bra dessa myggfönster man bara drog upp eller ner med rullgardinerna. Det var alltid myggfritt i vagnen då.Hoppas du får den såld.

http://filifjonkan-se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

2 juni 2008 12:12

Gratulerer!!
Ser du giftet deg ¨året etter meg... En niese av meg var 3 uker gammel da jeg giftet meg og hun var i mange år fornærmet og sur fordi mammaen hennes ikke tok henne med i bryllup... Da kunne hun SAGT til venninner at hun også hadde vært i bryllup en gang....
Unger er merkelige:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

2 juni 2008 12:31

hoppas ni får en härlig bröllopsdag! grattis på er!

 
Ruth

Ruth

2 juni 2008 17:30

Grattis på 18 år's dagen till härr & fru ! Själva hade vi varit gifta 41 år på nyårsafton, så knata på ni har en bit kvar, men det går snabbt. Vidrig värme i dag också.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
eva

eva

2 juni 2008 18:19

Gratulerar på er bröllopsdag och önskar er många fina år i framtiden. Hoppas du får en fin dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
sus lyfter på hatten!

sus lyfter på hatten!

2 juni 2008 18:24

GRATTIS! I en tid när folk skiljer sig och ger upp bara för minsta lilla är 18 år en "högaktningsvärld ålder"

Lycka till i fortsättningen oxå!
Kramar!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

2 juni 2008 18:42

Grattis på bröllopsdagen!

Hoppas du får sålt husvagnen. Så har jag gjort en efterlysning på texten i min blogg, nu får vi hålla tummarna att någon har den.

Kram

http://Frump.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

3 juni 2008 16:53

Grattis till dig o din gubbe! Tänk va årena går , tycker inte det var längesen barna va små, men det rullar på.
Appropå texten du efterlyste, har frågat äldste sonen som är mer van att söka efter saker på nätet om hjälp, men han gick bet åxå. Det är om du kan få tag på ett sånghäfte som var så poppis förr, men det kanske var mest schlagers kanske.

 
UnderCover

UnderCover

3 juni 2008 19:20

Lite sent! Men;
Grattis på dagen!

Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards