Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Jobbet.

Av Jag, mitt i livet - 30 juni 2008 22:03

Så är då min höga sjukfrånvaro på jobbet ifrågasatt.

Att det kom till mig via prat från de som jag jobbar ihop med var en stor besvikelse. Trodde produktionschefen var en som tog tag i saker först, innan det spreds till de andra på avdelningen.Att jag varit ofta sjuk , det vet ju alla runt mig, de märker ju när jag är borta...Men just att ta tag i det som ska åtgärda problemet, det ska produktionschefen göra.

Ja vad ska det nu göras åt detta "jag" som ständigt är sjuk?

Där har man släpat i snart 25 år. Kanske dags att tacka för sig nu...

NU mår jag inte bra.

 
 
Ingen bild

skånetösen

1 juli 2008 07:59

stackare vad jobbigt, håller en tumme att det löser sig på bästa sätt.
stora varma kramar

 
Ewa

Ewa

1 juli 2008 08:59

Ooooh, jag känner igen situationen! Inte kul.
Kram.

http://fundringar

 
eva

eva

1 juli 2008 11:03

Det där har jag också råkat ut för och då var det mina närmaste arbetskamrater som kom med kommentarer. Det är jättetråkigt när det händer och inte mår man bättre av det. Kontigt nog är det ingen som frågar om de kan göra något för att underlätta/minska ens sjukfrånvaro, utan det bara klagas. Skickar en extra kram med energi till dig. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
sus morrar

sus morrar

1 juli 2008 21:12

Skitsnackarkommitéer finns det tyvärr alldeles förmycket av. Stoppa ner dem i någons soptunna dessa äckelkryp...*morrar*

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

1 juli 2008 22:28

Det går bra att prata, så länge dom själva inte är drabade, jag vet

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards