Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Här är jag...

Av Jag, mitt i livet - 15 juni 2008 08:56

Ser att jag blivit efterfrågad .

Jag har varit alldeles slut efter den värmen vi hade länge förut. Orkade ingenting.

Mer än jobbet då.

Men nu känns det som att jag orkar lite grann på tillbakavägen.

Det har blivit en annan luft efter lite åska och välbehövligt regn.

Barna har haft sina avslutningar, nu har de sommarlov, också det välbehövligt!

D sjöng "Åkervinda", solo, på sin avslutning, och inte ett öga var torrt...

Han fick så mycke beröm för sin röst efteråt, av andra i publiken, så han blev alldeles överväldigad själv.

Stolta föräldrar har han .....

Bara att vänta på att Bert Karlsson ringer upp då...   ;0)

A har tagit hem foto som hon satt upp på väggen i hallen här. Ska ta ett foto på väggen så ni kan se en del...

Hon fick MVG i bild.

Sökt till Fordon nu till i höst.

Stolta föräldrar har hon ....

M har ett år kvar i grundskolan ...Sedan får vi se vad det blir...

Även hon har stolta föräldrar ....förstås!



Nu måste jag runt bland bloggar och läsa ikapp hos Er!



 
 
Ingen bild

skånetösen

15 juni 2008 10:29

ta det lugnt, ibland blir man trött o hinner inte med allt, glad att du mår bra iaf!
kan inte garantera en tårtbit med detta tårtälskande gäng!

 
UnderCover

UnderCover

15 juni 2008 12:29

Men där är du ju! :o)
Ibland räcker varken tid eller ork till - så är det och så måste det få vara *nickar igenkännande*

Ta det lugnt och ha det gott!
Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

15 juni 2008 21:38

Jeg har ikke vært nok inne på blogg i det siste til å kunne etterlyse noen som helst:)
Ungene har snart sommerferie, siste dag er onsdag i kommende uke.
Vi har regn og dårlig vær nå, men håper på endring...så solen i går litt på formiddagen-
Vil ønske deg en flott sommer.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

15 juni 2008 21:47

Va trevligt att du är tillbaka ha det bra

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards