Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Ryggen.

Av Jag, mitt i livet - 30 maj 2008 08:00

Men så är det väl självaste den också.

Ledig o vaknar med en rygg som knappt tilllåter mig att vara annat än dyr still.

Ska jag röra mig går det väldigt smått.

A fick smörja in med Tigerbalsam innan hon åkte till skolan. Nu har jag tagit Dyklofenak  ( vet inte om det stavas så), mot muskelinflammation. Gubben ska få massera riktigt när han kommer hem.

Ska in med räkningar på nätbanken o det går ju fint att sitta still vid datan, men sen....

Hade igår förutsättningar att städa husvagnen invändigt idag.

Idag har jag - på förutsättnigsfrontens konto.

Den ska säljas och det vore bra att ha fått ut en annons på Blocket innan kvällen, så det kan bli lite penga+ på det kontot om den blir såld, vilket jag tror inte ska bli svårt.



Jag vet vad som saknas först för mig.....KAFFE!

Njut en kopp med mig ni!               

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

30 maj 2008 08:39

Da koser jeg meg med en kopp kaffe sammen med deg, mens jeg ønsker deg god bedring med ryggen:)
Senere skal jeg i nettbanken med regninger også. Kjedelig jobb, det!

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 maj 2008 09:39

Godförmiddag Yvonne. Men stackars dig har du fått ont i ryggen din. Det är ett elände för man kan ju nästan inget göra då.Hoppas verkligen det ger sig fort då,Så du skall göra dig av med husvagnen ja det är roligt en period men den behöver rätt mycket omvårdnad den med och kostar numer rätt mycket med tanke på bensinpriset de tar 13,59 här för en liter 95 oktan det gör ju ingen glad precis, Hoppas du får ut annonsen då och lycka till med försäljningen, kram på dig och tack för vänliga kommentaren hos mig i går kramis

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

skånetösen Catrin

30 maj 2008 10:16

men gumman då, vad har du lyckats gjort för å förtjäna ond rygg du med? Ja då kan vi ju sitta på varsitt håll o vila o kaffe det dricker jag redan så skål på dig syster!

 
Ingen bild

skåne aj tösen

30 maj 2008 10:30

ja oj man kanske skulle ha frågat...men du är länkad sen länge...

 
Ingen bild

Ägarinnan av smärta o blogg

30 maj 2008 10:33

Ingen fara på taket med din länk till mig. Det skadar då inte att vara lagd bland dina länkar.
Nu finns du med bland mina. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards