Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

Foton.

Av Jag, mitt i livet - 29 maj 2008 18:04

Har en massa foton som jag skulle vilja dela med mej av här.

Men det får bli lite någon dag i taget.

Just dessa dagar har jag varit så trött.

Är det värmen som gör det??

Igår somnade jag direkt när jag kom hem...

A ropade  -mamma, ska du träffa pappa vid affären eller föstod jag fel?

Hjälp , hon hade förstått rätt.

En titt på kl och den var halv 5.

Ett mess på mob att han tar en vagn och går in , är jag på väg eller...?

Ja, om jag sover då, handlar han själv då eller......

Iväg snabbt in t stan o han har lyckats bra med att fylla vagnen med alll den mat vi behöver. ++++ lite till. Varför gör han alltid så...?

Sen hem och lagade Chili c c o sen var jag så trött igen så det blev ingen bloggkoll en.

Jag måste vara sjuk som inte gjort en bloggkoll på ett helt dygn + lite till.....;0)

Nu har jag laddat mobilen  via nätet och det gav 60 kr extra(300 kr + lite till)

så nu är jag med där i a f .

Ska allt hålla mig ajour här inne också....

För nu börjar min helg!!!!

Kram

 
 
Ingen bild

skånetösen

29 maj 2008 21:32

å va skönt me långhelg, ibland är man ju lite extra trött, bara att det är vår o extra ljust kan göra en lite trött...eller?

 
UnderCover

UnderCover

29 maj 2008 21:45

Hoppas du får en riktigt, riktigt skön helg så du hinner vila upp dej.

Kram!

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

30 maj 2008 00:02

Vi är trötta lite till kvinns nu för tiden, värmen tar musten ur oss, rena tropikvärmen, är det klimatförändringarna ? Skit i bloggen till orken återkommer, jag glömmer inte bort dig för det, vila, sova, vila..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 maj 2008 04:01

Godmorgon Hoppas du sovit gott inatt nu klart du är trött barn och arbete mycket att göra så vila dig i helgen om du har möjlighet

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards