Direktlänk till inlägg 28 maj 2008

Å sommaren.

Av Jag, mitt i livet - 28 maj 2008 05:23

Den bara trillar på...

Fäglarna kvittrar av välmående och allt blommar i sitt finaste broderi.

Men jag ska på jobb, inomhus...Men man kan gå ut och sätta sig mellan 11-11.30 i a f.

Där vi har det som hetast inne är det 42* när det är fullt fart, på både jobb och sommar.

Då pustar man rejält.

Passa på och njut ni som är lediga !

Kram

 
 
sus

sus

28 maj 2008 10:38

Lovar! Ska lapa sol hela dagen!
Kramen!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

28 maj 2008 10:51

Enkelte dager synes jeg nesten det er verre å gå ut i lunchpausen og sitte i solen, for det blir så utrolig tungt å gå inn igjen og begynne å jobbe.
Sol her da jeg sto opp, men den forsvant... Seinvakt i kveld, men ferdig kl 21...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

28 maj 2008 11:34

det fina vädret ska hålla i sig tack o lov så du hinner kanske njuta lite senare!?

 
Frump

Frump

28 maj 2008 19:37

Det är skönt med sol och frisk luft, även om det bara är för en halvtimma :)

42 grader är rätt varmt...

Kram!

http://Frump.bloggagratis.se

 
eva

eva

29 maj 2008 14:32

Låter inget vidare med 42 plusgrader, phu! Vår skola består av fyra mindre hus och skolgården är till största delen asfalt. Detta tillsammans gör att luften står still och det blir ooooliiiidligt på skolgården varma dagar. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards