Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Flugsmällan!

Av Jag, mitt i livet - 21 maj 2008 10:42

Var har jag lagt den???

Kan ni ta på er Saida-rollen och tipsa mig var jag har lagt /slängt / hängt / placerat den någonstans  ??!!

Om svar anhålles: Snarast!

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

21 maj 2008 11:15

Hmm tror den är i ditt städskåp men fallit av kroken så den liksom står rakt upp i kanten leta där,,Lycka till annars kan man klippa till med en telefonkatalog lite tunnare delen.

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Yvonne letar vidare då hon ej tar sig till affären

21 maj 2008 11:50

Filifjonkan: Tack för tipset . Gick genast dit men fann dock ingen flugsmälla, men en extra påse värmeljus som jag inte hade en aning om att den låg där.Alltid något, men inte mot flugor...

 
Filifjonkan skrattar

Filifjonkan skrattar

21 maj 2008 12:13

Å så synd,, på en spik i huset strategiskt placerad kanske har du kollat man glömmer dem om de är framme hela året. Har en i vart rum som hänger med och de är stationära. Sen vad gäller dammsugarkultingar så trooor jag så där en 6-7 stycken fnittrar och himlar med ögonen.

http://filifjonkan-se

 
Ruth

Ruth

21 maj 2008 14:15

Kanske har du smällan på samma stället som mig, instoppat i skräpskåpet i köken på tvären intill skåpväggen på sidan, där hittade jag mina 2 :-) Lycka till med letandet (annars så kostar dom inte så många kronor att köpa ny.)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
eva

eva

21 maj 2008 14:23

Flugsmällan har du naturligtvis lagt på ett bra ställe där det är lätt att komma ihåg att den ligger :-) Visst är det så vi tänker många gånger när vi stoppar undan något.... som vi inte behöver just då, men som ska användas vid ett senare tillfälle. Lycka till med letandet. Hittar du ingen, så kräv att Ruth skickar en till dig. Hon hittade ju två stycken. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

21 maj 2008 17:15

Gör som jag... kolla i husvagnen... jädrar va jag letade förra året. Fick köpa en ny... nu har vi två, en på var våning... ;)

 
Ingen bild

skånetösen

21 maj 2008 19:52

själv letade vi ihjäl oss innan vi fann en hel drös bakom köksön som står mot en vägg...begåvat...

 
Marianne

Marianne

21 maj 2008 19:55

Kolla över en gardrob eller under lite kläder på hatthyllan. Här hemma hänger det en i ett band på varje dörrhandtag. Grannens hästar går knappt 15 meter från vår baksida av huset. Så vi har gott om flugor, äckliga kryp bläärk

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

21 maj 2008 23:01

Tusen takk for besøket,alltid roligt med nye besøkere:))
Så mange fine bilder det var her inne,tenk at syrinen blommer hos deg..her er det bare så vidt at treet er grønt:p
Flugsmällan din er der du minst aner,bruker være så:))
Ha en fin kveld.
Jenn.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

23 maj 2008 09:14

jag har två, du får låna

http://hannelesparadis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards