Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

I väntan.

Av Jag, mitt i livet - 19 maj 2008 13:06

Medan jag väntar på att bli bättre får jag ta det med ro....


Ska allt hålla mig till sånt jag är någorlunda bra på...

Som att fotografera till ex.

Blir det något fel då kan man ju radera från minneskortet.

Å prova igen, o igen, o igen...

 
 
eva

eva

19 maj 2008 13:27

Vilken underbar bild. Här är en som är uppvuxen på/i havet på västkusten. Under hela min uppväxt och även efteråt har mina föräldrar haft båt. Började med en öppen plastbåt med snurra därbak och slutade med en motorbåt med ruff både i fören och aktern. Ta det lugnt nu. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
sus

sus

19 maj 2008 14:30

Nästan så man hör "klucket" och känner doften av sjö..eller doftar det inte hav...
Härlig bild, känns tryggare när jag vet att du håller dig till kameran istället för farliga fartvidunder *skrattar lite*

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

19 maj 2008 14:32

Bilden är tagen i bårhamnen inne i Arvika, där vi har Glafsfjorden då...

 
Millis

Millis

19 maj 2008 16:06

Jättehärlig bild!
Hoppas att du snart mår bättre igen. Jag lånade sonens inlines en gång och det räckte...kom snabbt fram till att det inte alls är lika lätt att åka, som det ser ut att va;)

Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 maj 2008 17:59

Ett roligt och billigt nöje som man kan bevara i åratal, ta fram, titta på och minnas tillbaka. Ut och fota för bloggen, älskar bilder som förströelse..
Nu skall jag käka, grillat och pommes + sallad !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sus

19 maj 2008 20:08

Arvika?? Darlings faster bor där hon heter Helga, känns namnet igen??

 
Ingen bild

skånetösen

20 maj 2008 10:10

å vilken härlig bild!

 
Helén

Helén

20 maj 2008 20:06

Härlig bild! Man riktig känner den där ljumma värmen en sommarkväll...

Tycker du gör helt rätt i att låta pojken ha rosa så mycket han vill, vem har rätt att bestämma att rosa är för tjejer och blått för killar??!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards