Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Så gick det.

Av Jag, mitt i livet - 18 maj 2008 21:12

Ja så skulle vi prova våra inlines då. Men mina ska reklameras!

Tog mig ca 10 meter från bilen o skulle vända tillbaka. Det rullade för fort i mitt ovana tycke om att åka så jag lutade höger fot bakåt för att bromsa.....

Det bromsade inte!

In på akuten. Vänster armbåge är rejält uppskrapad, svanskotan/ ryggen tog värsta smällen. Huvudet klarade sig.

Har en kraftig kompresion i ryggen. Dundermedicin mot smärtan.

Satans värk i hela kroppen, värst där smällarna tog. Får svar på röntgen imorgon fm....

 Tyck nu inte synd om mig. Det var bara dumheter att prova detta!

A & D är ju liksom i en annan ålder dom så dom klarade detta bra, med att åka inlines.

Jag gör det aldrig mer!

Kram på er, med ond kropp!


 
 
Ingen bild

skånetösen 37

18 maj 2008 22:17

stackare, ja tycker synd om dig ändå, det svider o inse att man inte är 15 längre...eller 25...

 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 maj 2008 23:12

Men herregud flicka lämna tillbaks dem och ge dig inte ut på sådant igen. Jösses du kunde ju brutit dig jag skojade ju om det ungefär för några inlägg sen,,, Håll di nu i vila och vårda din kropp så du kommer i fas igen snart. tröstkramar kommer här...

http://filifjonkan-se

 
eva

eva

19 maj 2008 06:36

Aj, aj! I vissa avseenden blir man inte klokare, bara för att man blir äldre. Du får hitta en annan hobby, tex frimärkssamling. Garanterat riskfritt. Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 maj 2008 11:11

Det var väntat, man spänner sig och är osäker då kommer olyckorna, och tonåring är man inte längre precis. Denna sport är för ungdommar, dom har rätte knycken (som farbror Melker sa.) Du får sälja dina till den yngre generationen. Den här gången gick det relativt bra, men vad sker nästa gång, urk, vågar inte tänka så långt !
Kryapådigkram / Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

19 maj 2008 14:14

ojoj...jag skulle aldrig vågat vill ha fast mark under fötterna. Jag hoppas du snart känner dig bättre och du borde minst få något av butiken för sveda och värk. Tur att huvudet klarade sig. Jag håller med Ruth detta är inte för oss lite äldre.

 
Ingen bild

Yvonne

19 maj 2008 14:31

Jag håller också med, nu när jag provat och vet hur det gick...
Men tanken var allt från början att det kunde gå bra.
Inlinesen går vidare till M, hon kan åka bättre än mig, ensam eller ihop med sina syskon.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards