Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Ssssovmorgon.

Av Jag, mitt i livet - 18 maj 2008 09:02

Skulle jag velat ha länge än. Men jag ska med M till kyrkan kl 11. Har himla svårt för att vara vaken så länge som i natt.

Var hemma vid 12-tiden, efter att ha hämtat M.

Sen kör jag ju gärna bil då, fast det är dyrt, men nu tyckte jag det var svårt att både hålla mig vaken och att köra i mörker. A var med som sällskap och hon tjoade allt till ibland när hon tyckte att det gick iväg åt nå konstigt håll som inte verkade följa vägen riktigt...

Väl hemma somnade jag som en stock.

                                               ***************

Igår fyllde ju vår katt Chips 1 år!

Ska se om jag klarar sommaren utan att skaffa någon mer katt.......

Nu ska jag ta en balja kaffe så jag klarnar till i kroppen och knoppen...

 
 
eva

eva

18 maj 2008 09:33

Jag har också haft zzzovmorgon. Det är mycket sällan jag sover till klockan 9. Nu är det dags att ta itu med tvättberget. Tvättstugan är bokad 10 - 14, tyvärr inget väder att hänga ut tvätten i så det får bli torkrummet. Ha en bra dag och somna inte i kyrkan :-) Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Filifjonkan hälsar på

Filifjonkan hälsar på

18 maj 2008 09:57

Godförmiddag Yvonne. Ja det är lite knepigare att köra i mörkret tycker jag med men det är ju inte så ofta man gör det som väl är och dyrt med bensin ja det är bara förnamnet, Säger väl grattis(mjaoo) il Chips då i efterskott fick du någon strömming eller räka kanske å lille katt,,Ja det är svårt låta bli dem för de är så söta men lagom är ju bäst

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Yvonne nickade inte till...

18 maj 2008 12:39

Kanske skulle de ha buttat på mig med kyrkstöten om jag hade nickat till i kyrkan....men det behövdes inte, det är så himla möe bra sånger att sjunga med i så jag höll mig allt vaken, hela tiden!

 
Ruth

Ruth

18 maj 2008 12:53

Att köra bil på natten kan nog vara ganska jobbigt när man är pumsig. Nu har du ju så många sånger att öva in så du kan både sjunga och dansa dig fram på vägarna nattetid :-)
Ha en fin "Slödag" !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

18 maj 2008 18:06

Ja vad gör man inte för the young once...

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards