Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

Tisdag.Både moln och sol.

Av Jag, mitt i livet - 6 maj 2008 07:23

I alla fall vädret är soligt..

Pojken skulle lyfta huvudet från kudden förut, det började blöda näsblod direkt! Ska ringa dr så snart de öppnar. Då går klockan sakta minnsann.

Ska ta oss lite frukost så det är gjort.

Bara jag får detta med pojken tillrätta så kan jag njuta av den fullt ut strålande solen. Vi tar det lungt här hemma vi, tills det ordnat sig.....

Fröknarna på fritids/skola samtyckte till ledigt så länge det pågår. Läxan kan han få hem och göra under  vid köksbordet.

Nu har jag ältat detta flera gånger, men det oroar mig!

Ha det gott!

********************************

Ja läs, och se själva hur illa jag skriver när jag är lite  oroad.....Nu har jag rättat till...      Pojken sitter inte  under köksbordet när han gör läxor!!!!

 
 
Charlotte

Charlotte

6 maj 2008 08:26

Hoppas det ordnar upp sig för sonen. Precis så där har min son haft det, han började blöda och sedan höll det på i flera dagar. Jag vet inte hur många gånger vi sökte för det men fick aldrig hjälp för det kunde aldrig hitta något fel på honom. Jag tror fortfarande på sötningsmedlet, min son är också en sockergris. Du kanske kan fråga er doktor om det verkligen är möjligt att sådant kan vara boven i dramat. Förstår din oro för sonen. Jag blev lugnare då jag fick veta att min son var helt frisk.
Jag tycker det låter gulligt att sitta under bordet och läsa läxor ;-) Kram

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

6 maj 2008 09:06

Charlotte: Tack för omtanken! Det värmer. En annan sorts värme än den som solen ger!

 
Ruth

Ruth

6 maj 2008 12:34

Tror nog dom helst vill sitta under köksbordet när det är läxdags, för inte är det många som är roade av det :-)
Tror det behöver brännas i näsan, har nog ett sår på en ytlig blodåder och då kan det räcka att han stryker handen över näsan så är det kört. Skulle inte vänta utan kontakta läkare, det är jobbigt både för han och er.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

6 maj 2008 20:40

Hoppas ni fått hjälp nu så han slipper blöderiet...

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards