Alla inlägg den 7 september 2008

Av Jag, mitt i livet - 7 september 2008 11:03

....Men nu har det varit en tid när datan överlag har kännts att den har fått vila. Har inte suttit här många minuter denna veckan som gått.

MEN, ni finns i mina tankar, ni som jag har kontakt med. Jag har inte glömt er och har inte för avsikt att lägga ner bloggen min eller så.


Det är mycket föräldramöten hit och dit när skolorna börjar.

Kvällarna blir kortare och i o m det kommer min varje-höst-trötthet smygande.

Sätter jag mig ner somnar jag direkt! Att missa Rapport är ingen svårighet för mig...

Men såg CSI en kväll, Grissom är ju uppiggande...;0)


Ska göra en köttgryta till middag idag. Mums.

Eldar i kamin och har värmeljus tända överallt för att få till mysvärme.

För övrigt slingade jag håret och klippte mig och hämtade ut linserna, allt i fredags. Nöjd!


Regnet är jag så less på att jag vill .....ha slut på det.

Hoppas allt är väl med er alla och lusten återkommer säkert till att skriva mer....frampå.

Ha det gott !

Ovido - Quiz & Flashcards